Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

D.A.P. (Destroy Athens Project)

Η ώρα έφτασε...
Πέρασε κάποιος καιρός για να ξαναοργανώσω τη σκέψη και την όρεξη μου για να κάνω κάτι νέο και δημιουργικό, αλλα κυρίως...προσωπικό! Για να κάνω κάτι που γουστάρω πραγματικά πολύ και αυτο που θα βγεί να ικανοποιεί πολλούς αλλα κυρίως εμένα...
Αφορμή για ολο αυτό στάθηκε η συναναστροφή με ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος με την ίδια όρεξη όπως εγώ, ανθρώπους με ταλέντο και φαντασία και έτοιμους να προσπαθήσουμε την υπέρβαση σε όλους τους τομείς..Αυτό όμως θα γίνει στο μέλλον (στο άμεσο μέλλον, so... stay tuned..!)
Το Destroy Athens Project είναι ένα προσωπικό μου Project- Οδηγός για μεγαλύτερα πράγματα που πρόκειται να έρθουν στο μέλλον, είναι η εικόνα της Αθήνας μεσα απο τα δικά μου μάτια και ίσως είναι και το αποτέλεσμα της "ζήλειας" μου για πράγματα που βλέπω τόσα χρόνια στην οθόνη (τη μικρή και τη μεγάλη)... Τι παραπάνω δηλαδή έχει η Νέα Υόρκη, το Παρίσι και το Λονδίνο και τις έχουν καταστρέψει τόσες φορές με χίλιους δυο τρόπους;;; Γιατί η Αθήνα είναι τόσο πολύ στην "απ' έξω";; Γιατί δεν έχει τους δικούς της "σούπερ ήρωες";; Όλα αυτα πρόκειται να αλλάξουν...
Με οδηγό την φράση του Albert Einstein: "I wish to do something Great and Wonderful, But I must start by doing the little things like they were Great and Wonderful"
ξεκινάω αυτο το "ταξίδι" για να... καταστρέψω την Αθήνα!!!
προς το παρόν όμως ας μιλήσουν τα έργα με μια μικρη γεύση...

Συστατικά:
Ένα μίκρο πλάνο τραβηγμένο με το κινητό μου απο το μπαλκόνι του γραφείου... 2 ώρες Post Production και... voila...

2 σχόλια:

aggro είπε...

An kaneis malakia sthn Nea Smirni thn gamhses...m arese kai h idea kai to video pou eida pantws...:D

penguin είπε...

Gamato.

Kai einai poly euxaristo na vlepw oti yparxoun ki alloi athlioi ithopoioi ekei eksw ektos apo mena

ahahahahahahahaha